Ingen Skola!

hejsan hoppsan!
Ingen skola idag, för har inga lektioner, eller jo jag skulle ha haft 1 lektion men den skulle det vara vikarie på så jag sket i det^^ he he

Jag vaknade vid 10, sköntskönt!
Åt frukost med mammi, och sen gick jag ut med Ville, svinkallt ute! :o typ -14 C ..-.- myysigt
var ute med ville på gården också en stund, tog kort på den lilla jäkeln:D galen hund, fast söt , haha
Kommer lite bilder på han :






































orkar inte lägga upp nå mer bilder, det är fett segt, men ah han e lite göllíg min hund;) <3
ibland såå (:











och nu sitter jag här och fryser och snorar sönder, mina fingrar är helt stela och svider, och mina tår har inte blivit nå bättre kan jag då säga, ingen match för mig idag..


får se vad jag hittar på idag och vad jag hittar på ikväll, det blir nog ganska lugnt tror jag nog:)
känns inte ens som om det är fredag! skönt som inihelvete! :)

Igår vid kl 17 så hängde jag med pappa & viktor till P93ornas match i Skinnskatteberg, (viktor skulle va med o spela)
de vann med 6-2 mot Knäppmora(y) viktor gjorde 1 mål:P heheh
en person åkte med oss dit också, men han fick inte spela,synd
blev glad av att se dig din mupp(a)
kom hem typ kl 21 elr nå, satt mig direkt vid datan:D ovanligttttt
Sen gick jag o la mig vid 23 , smsa lite, sen somna jag väldigt plötsligt, haha, sen vakna jag typ vid halv 4 igen o kollade på min mobil , jaaapp , och hade fått sms men kunde inte direkt svara på de, men jag fick de typ vid tolv så.. jaja, jag var nog lite trött tror jag nog(a)

Chillchill idag:)
mamma är inte hemma nu, så jag dunkar musik(y)

pusss !

Kommentarer
Postat av: Martin

Ville är en olydig och jobbig hund :O

2010-01-29 @ 23:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback