love this day------.-

....................................................................................................................

Mycket går igenom mitt huvud just nu, var precis ute o snacka med emelie och lättade på mitt tunga hjärta, det var riktigt skönt att bara få tala ut..
såå ah..  måste göra det enda rätta ..


Men aja hittills idag har jag:
vaknat
käka macka
suttit vid datorn
vart ute o gått med hunden
vart ute o gått tillsammans med emelie, och hennes 2 systrar

och nu sitter jag här vid datorn igen och skulle egentligen snart åka o kolla på a-lagsmatchen men pappa skulle GÅ dit och det orkar jag? not! haha går inte 2,5 km för att kolla på en match, glöm det! haha, så ah sitter väl här och känner mig lite social... kanske ska ta o städa eller nått.. fan va tråkigt men måste nog göra det..



love my life!



heidoo livet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback