..måndag

Typ sämsta helgen, NÅNSIN, gjort bort mig, dog,dog, dog lite till återuppstod typ, förlora nästan matchen igår mot de som ligger sist i serien-.- hade bara tur att vi vann med 3-2.. och ahh,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

jag e dum ihuvet, som de flesta kanske vet vid det här laget.. Ska försöka leva med det, men vettefan, vill inte att nån ska vara arg på mig bara för att jag skrev deet där, och jag ångrar mig som FAN! det måste ni fatta.. ångesten är fortfarande på hög nivå.. men jag var tjurig hela dan, sen blev jag irriterad och skrev skit.. ah förlåt igen, även om du har förlåtit mig, men kan inte sluta säga förlåt.. känner mig så hemsk... aja, försöker komma över det men inte så lätt precis







Jaja, idag äre måndag, skönt iaf att helgen är över, bort med den! nu äre nästa helg som gäller(y) hah
men tråkig dag i skolan, hände ingenting.. elr jo, fast det tänker jag inte direkt skriva, men det verkar som de börjar komma överrens nu igen iaf, men han fattar inte att hon blev tjurig över det där, aja, ska inte gå ut på det....... sammanfattning av skoldan: skit, agneta, läxor, mat, långrast,jeanette,kenneth.. buss hem

kul dag(y) 
nu sitter jag här o chillar sönder, med marsipan i ena handen(a) hihihihihihihh jag e som jag e , okej? ;D;D hah
senare har jag träning, innebandyy, sen ska jag duscha, sen mat, sen tyskabajs 

PUSSSSSSSSSSSSS livet! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback