skönt

hejhej, kom  nysss hem från skolan, mådde ingee bra , ont i huvet och illamående :/
Mamma berättade nyss för mig att jag hade inflamation i tårna och inte nageltrång, för det va nått med att det inte var rött runt om, tror det nog är därför som jag inte mår nå vidare bra..

ahapp , ska väl ta o äta något, sen bara ta det lugnt och göra någon läxa kanske, går nog till skolan imorrn, vill inte stanna hemma, bara onödigt, hah(a) men tror inte jag kan vara med på matchen imorrn, ingen ide om jag inte ens kan gå på foten, så nej blir nog ingen match för mig:/ 

snön bara faller ned(precis som snön som faller på min blogg som jag försöker ta bort, haha) ,här utanför fönstret, kan det inte räcka med snö nu!
har fått nog! usch, jag ville ha snö förut och då fick vi det men nu vill jag bara att det ska bort och att det ska bli vår!:(

jag har sån tur idag, har ont i tårna jue, och den på högra foten, har jag lyckats slå i minst 10 gånger idag, det var jätte skönt jag lovar! asså jag måste typ gå på hälarna för att det inte ska göra ont--.

aja, sitter väl här en stund o chillar sen ska jag käka sen blire datan igen och kanske någon film, eller bara tv(y)
+ att det är kallt här , om ni ville veta(y)


Pusshej
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback