blev inte som jag trodde

det har inte regnat, ett piss på denna underbart soliga dag:D
jag är glaad!
så jag har stekt som fan nere på stranden idag, jag gillarT :)

På smhi stod det att det skulle regna från klockan 14 idag, och då gick jag o mamma ner på stranden, haha, så inge jävla regn då heller, fan va fel de hade, men det tycker jag va bra såklart!

Kollade nu (på smhi.se) och nu ska det vara som det är nu, fast det blir muligt på kvällen men vem bryr sig, då sover jag.
Så det blev inte så himla tråkig dag idag, trotsallt.

Jag får goooooodfisk idag med:* för mamma pappa o vicke ska käka äcklig sill , hehe.
laxen här är så sjuukt god, !
skulle kunna leva på den och ölandspotatis! (det är nå speciellt med den potatisen, extra god på nå sätt)

Kom nyss ifrån stranden och väntar på att få mat.!



Min mamma är så bäst , haha igår va mamma, pappa & viktor på Valles
och då köpte mamma detta enormt snygga block!
tack mamma, love u! :D


Måste passa på att ladda upp bilder nu, för det funkar nu!!





japp som sagt igår regnade det...
men idag har typ allt torkat bort redan
*gilla*



spelade ju minigolf i fredags, vem vann då?
jo morsan, haha
vem kom sist? jo JAAG, duttii tjej med 30 sjuor i rad<333333
jag e fan KING



Jaja, får se vad som händer senare, kanske en promenix ut på piren, asfint där! aja, får se

PUSSHEJ ///




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback