Give me reason but don't give me choice

helu
inte gjort ett piss på hela dagen, värt som fan.
Kanske för att jag har mått piss. Mår iofs bättre nu, men fortfarande helt hängig o ont i huvet.
Jag saknar anna...

Känner mig lagom fet också... ätit typ 50 kilo glass, toppen jenny, nu får du ditt 6-pack dirrrrr!

Nejmen vafan... vill ut o springa. Men mår ju bajs hela tiden som jag har viljan att ut o springa. Helt craazy!

Ska börja springa som fan... när jag börjar må bra igen,:')
jag lovar mig själv nu det! för jag vill, jag vill, jag vill inte se ut såhär. Hatar min kropp, måste göra nått åt självförtroendet och det börjar med utseendet/kroppen. Facet kan man inte gö nå åt men... ah kroppen , jotack.
Det mesta iaf. Men då äre hälsosam mat osv som gäller... och kmr jag kunna hålla sånt rätt? nja... men vi får väl se:* måste börja träna seriöst nu också! skärpning jenny! skärpning!
blir så arg på mig själv.... hela tiden... över allt o inget.
Jag förstör mig själv... !

Menmen....

Imorrn blire ännu en lugn dag.
Ska hjälpa mamma att skrapa av färg från källarfönstrerna, för att jag måste betala av för "resan" som jag ska med anna!
Men det är SÅ värt! det äre verkligen! (k)

Och sen får vi se vad som händer....  ♥





nöjd över bilden faktiskt (a)

gjorde om den idag.

hade lite kul igår...
detta är ju ett tips att göra när man har döötråkigt, hehe.


VI HÖRS


PUSSAR//




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback