he's a beautiful disaster


Idag mår jag bättre än igår... men det blir nog en lugn dag. Orkar inte anstränga mig
och har fortfarande huvudvärk... och e lite virrig i huvet.

Men ska hjälpa till o skrapa källarfönster, det är det enda ansträngande jag ska göra idag.
Måste ju göra det om jag ska få åka till Stockholm med bästa Anna imorrn!
Vi måste börja planera när vi ska åka o så , men det lär ju bli ganska tidigt imorrn, så får gå o lägga mig skapligt tidigt, så att jag orkar gå på grönan, osv. !
fan va kul vi kommer ha! sova över där ska vi också, asså i sthlm , i hennes syrras lägenhet! gryyymt!



ah...även fast man mår skit , så får sitt dagliga cpryck (y)


Aja. nu ska jag chilla med fönstrerna

HÖRS

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback