världsmästare i fotboll 2010 : SPaaanieeeeN

Har knappt nån koll på vad det är för dag men igår vare söndag så antar att det är måndag idag ;)

SPANIEN, vann vmfinalen igår om ingen visste det :D

Andrés Iniesta avgjorde så spaniien vann!
mäktigt! de var sååå värda vinsten!






Assa det var typ en tråkig match (fast ändå inte) men det vart typ 12 gula kort + 1 rött kort i matchen, asså det vart frisparkar heela tiden och holland var de som spelade fulast. Men aja, spanien vann så jag är nöjd, mer än nöjd:D
Det var mest målchanser för spanien, men ingen gick in förrän i förlängningen, efter 116 min av spelade matchminuter så kommer fabregas o gör assist till iniesta som gör mål :* lovelove

asså ingen kanske bryr sig, men det gör jag:D heheh



asså inge sär han verkar vara då och försöker sätta en röd mössa på pokalen :')
JimmyJump , hahah vilken kille


___________________________

Sitter i husvagnen nu, gör ingenting speciellt har inte gjort nå på hela dan typ, vaknade halv 11.
Nu är kl halv 14, vi ska typ åka till Valles (en sommarbutik lite längre upp på öland)
och Löttorp sen vettefan va som händer..

Lite info : Jag är bränd på ryggen och jag hatar duschvattnet här, håret blir helt strävt + det bästa av allt : täckningen är sämst.

hörs

PUSS//








täckningen försvinner varannan sekund...

men smsa gärna ändå, haha
0704322799 ck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback