SPANIEN!

Jag är vääääldigt happy att spanien vann igår i semifinal mot tyskland!
underbart!
Jag trodde verkligen att tyskland skulle vinna, men nej jag hade fel , som tur va:D

Spanien vann med 1-0 gjort av Puyole och hans panna (eller huvud whatever!)! :*


Spanien i final mot Holland på söndag kl 20:30!
håller helt klart på Spanien!<3


___________________________

Today ska jag till fanny! Vi ska väl kila runt lite på stan o på powermeet o kolla lite..
Sen såklart ska vi väl va hemma hos henne, vi får väl se vad vi hittar på !

Sen ikväll kommer emma o fredde över o ska grilla,
sen ska jag packa in det allra sista i husvagnen.
Imorrn drar jag till Ölanddddd

Hare bra tills vidare

PUSS//





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback