sunny day

onsdag? japp så vare.
det är ungefär 1 och en halv vecka innan jenny o familj åker hem från Öland.
Asså jag vill ju stanna kvar egentligen för det är skönt o så men... så jävla tråkigt.

Men solen är wonderbar! värmen, stranden o havet = lyx, så egentligen skulle jag ba vilja skicka hit allt folk istället.
Och det är skönt att slippa tänka en massa, fast egentligen måste jag det.. men asså jag mena att inte tänka på såna grejer man gör hemma. Men jag saknar allt där hemma ändå..
duschen, folket, toan i närheten, tv med "alla" kanaler, sängen, slippa dela säng med min bror .. plus en massa annat.
Men jag kommer definitivt sakna stranden o havet ! det är fan varmt i have'. det är typ 24 grader i vattnet. Förra året vare typ askallt, 18 grader typ. Så då badade jag knappt. Men aja nu är nu ;)

+Har faktiskt glömt att tala om en grej ..
att i söndags morse och igår morse , så var jag , jenny nerf, ute o sprang !;o tänka er... jag kan knappt det.
lataste personen i sverige typ:') jag sprang tesammans med min bror.
Första gången vi sprang så vare typ en sväng runt i böda , kl 8 på morronen typ, det ångrar jag att vi inte gick upp tidigare, för det var så sjuukt varmt redan då! typ 25 grader eller mer, jag drunknade fan nästan i mitt svett... uew.
Så andra gången vi sprang gick vi upp halv 7 , men då sprang vi på stranden. Och där va det grymt mke skönare, för där blåste det från havet. Men vi sprang lite fram o tebaka där o sådär. Mycke skönare, och inte alls lika svettig :') så nu har jag berättat det, men lixom tyckte det var viktigt för att jag brukar aldrig ta initiativet o gå ut o springa, men nu har jag gjort det och ska göra det varannan dag de här 2 veckorna på öland, sådeså:M


_________________

Jag vaknade typ nyss , och ska snart käka frulle.

Senare vettefan vad som händer. Får väl se.

PS.Täckningen kanske inte funkar så jag dissar inte på sms, jag lovar!


skriver senare ikväll med.

hörs

PUSS//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback