Filmer jag vill/måste se!

Igår räknade jag o fanny upp vilka filmer vi bara vill se eller vi måste.
Eller det är filmer JAG vill se som jag inte har sett:

Avatar




Dear John




Eclipse



Letter to Juliet





Asså det är skam att jag inte har sett avatar...! och inte eclipse.. asså , jag kollar fan aldrig på film men ska fan SE de här, sen känns det som om jag har glömt en massa.
De här är ju rätt nya filmer, som fortfarande går på bio och nån precis kommit ut på dvd osv.
Men det är några andra som jag också vill se, som tex Mamma mia, har inte ens sett den än? nejfan, måste ta o börja kolla på film!
haha, men ah.. hade lite tråkigt så... lev med mina fula inlägg ibland


Det är flera filmer som jag inte har sett och vill se! Men kommer inte på de just nu.

//


Kommentarer
Postat av: Syster :)

Avatar - MÅSTE du se!

Dear John och Letters to Juliet - verkar asbra

Eclipse måste man ju se när man sett dom andra :)



Mamma Mia kunde du kommit hit och kollat på, den gick dagligen på Canal+ för nån vecka sen. Den ÄR bra! :)



Pusss<3

2010-07-27 @ 08:05:21
URL: http://myonlythoughts.blogg.se/
Postat av: jenny

Jag vill se de allihopa!

Ska nog kolla på avatar hos fanny, för hon har den(a) men de andra får väl antagligen bli bio, eller nått liknande.



Men har knappt pengar till nått längre..

Men man måste ju försöka nångång, kanske vill gå på bio med mig nån dag?:)



Du får säga om mamma mia kommer nån mer gång på canal+ för vi har ju inte den kanalen....såklart-.- men lova att säga till om den går igen!



PUSS<3

2010-07-27 @ 12:07:33
URL: http://nerffff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback