why do you do this to me..?

jag har fått reda på en grej idag som gör mig gladare än vad massa andra grejer inte gör.
Men iaf... ändrade planer !
Vi åker hem härifrån i morrn, och då åker vi hem direkt till ramnäs inte stanna i nå linköping/boxholm !
HOME SWEET HOME here I come!


På ett sätt vill jag inte hem.
Vill ba kunna lämna alla tankar som jag fått nu på senare dagar, men det går inte.. de får jag bära med mig hem.
Tyvär.

Men jag vill hem, bort härifrån och till alla som kan få mig på andra tankar. MISS U ALL!

_______________________________________________________________________________

Idag så blire stranden again! stekstekstek
sista dan med riktigt stek, hehe
kommer sakna beachen föfan:* menmen

Sen så ska man spela minigolf igen!
Jenny wants revenge!!

Men aja ska sluta med att säga att jag tuggar på ett godishalsband och jag vill slå nån :):):):)



HÖRS///////////////




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback