Vill ha tillbaka tisdan!

hej på er alla glada männskor!

jag är typ gladare än nånsin!
bästa dagen på länge! (I tisdags)

  • avslutning!
  • (sommarlov)
  • KLASSFEST!

Jag orkar inte skriva så mycket om just den dagen, (skriver inte i detalj)

vi hade skolavslutning, det var väl som vanligt eller lite mera gråt än vanligt, men det är ju så jävla sorgligt! kommer sakna min klass så oerhört:(
min klass e ju helt cp i huvet! det är ju det man kommer sakna föfan! våran klass e jävligt speciell och.. nej vad ska jag säga ..? jag älskar min 9:1 och kommer sakna den sjukt mke ,helt enkelt :'(



På kvällen så var ju hela klassen hos becca så det va ju bra.
Eller hela klassen var inte där , brulin o utter var på grönan och cassa var hos nåra i sura ... ah deras val. De missade verkligen nått!! roligaste kvällen ever!
klassfesten kommer göras om , men hos en annan i klassen! iiih
asså det var helt sjuukt kul.
Vi kom dit klockan 16 typ o åkte hem 23:00 , bara för att det va en grej, orkante förklara. Vi åkte iaf hem då.
Sov hos malin.


Dagen efter : vaknade väl typ 11 eller nå, mådde faktiskt prima:M
Åkte hem halv 13 , mamma kom o hämta mig sen så hemma gjorde fan ingenting. Bara kollade på tv o satt vid datorn.
På kvällen så åkte jag o käka på släggans med halva klassen (typ alla tjejer)
sen umgicks vi en stund o så.
Hände lite grejer då:') haha
sen gick jag till johan en stund, eller vi gick en bit o snackade o så.
Sen kom papi o hämta mig. Typ 23 eller va klockan va.
Inte nååå myggigt ute va?? asså vafan, tur att jag har mitt tjocka hår. ibland äre faktiskt praktiskt:') för de stack inte igenom det, haha!

Somnade typ halv 2...

Idag (torsdag)


har inte gjort ett piss idag! suttit här o gjort om bilder och skrivit på bloggen och ska sen ner till källmora (livingroom)
i helgen ska vi till finnåker, på assistenläger :)

Orkante skriva nå mer, ska nog till fanny snart

HÖRS, puss!

ha ett fortsatt trevligt sommarlov everyone :*


Kommentarer
Postat av: tia på snygg

är du utlänning eller :')??????

2010-06-18 @ 16:32:39
Postat av: 20a på snygg

adopterad från pakistan vettu

2010-06-19 @ 00:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback