SOL !

stekardag...! sol o värme! underbart (k)

kolla vädret

Ramnäs/Surahammar





solat och sen har jag hjälpt till på gårn :)
och om jag har fått nån färg, det vettefan, men man får väl hoppas, men jag har pigment som en gris typ(y) haha, kanske tog i men jag har sämst pigment:(
har inte bränt mig och inte fått soleksem, så det är jag glad över:D

jag är lite sliten av solen, typ asont i huvet. Men jag ska inte klaga, jag älskar solen :*
______________________________________________________________

Snart blire grillat käk!!
och jag får sällskap som kommer hit strax hoppas jag !


Hoppas på en trevlig tjejkväll imorrn at my place :)!
grilla osv :):):):)
MYS!
vi får ju kingväder också, :D


Hörs
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback