Tisdag/onsdag!

Tja!

Askul kväll/natt/morgon/dag med mina bästa:*

Anna , Sofia och Fanny, grillade, badade och sov här! + annat gött

Vi grillade nästan på en gång när de kom hit, fläskfillle :)
jag är mästergrillarn, haha. Det vart iaf gott ^^ inte bränt och inte rått, skiitgott!
med bea' och pommes, mumma! :M

Efter käket när vi var sådär lagom mätta så bytte vi om och gick ner till bratthedsbadet!

mitt första dopp för iår! (lite sent kanske, men som man säger ; bättre sent än aldrig) fast jag var inte ensam, det var annas och sofias första dopp också:)
svinkallt, men jag stod ut, haha.



bara litelite bilder jag lägger ut :)

och SOFIA du ska få däng! man tar inte bort kort från jenny nerfs kamera!
skulle inte ha lagt in de jö, jag sa ju de :( you don't trust me? :( får väl försöka förlåta dig för denna gång, för "du är för söt", hahaha (syftade på någon på det sista, wonder who?^o) )

Bratthedsbadet, årets första dopp!



anna är så sööt!




jag var tvungen o sätta en prick på mig, jag såg ut som ... ett mongo
(som vanligt då, men ah.. jag såg helt cp ut:'))

Peace , gullungar!




yeah, ibland får man då ta o bjuda på sig själv lite (y) sorrii
love you hun'!


The Caravan !



sleeping beauties! (k)


jag o sofia inte på hela natten, haha. Anna o fanny sov från kl 00 typ , och jag o soffan snacka lite om.... the magic D , hahah :') asså fan va kul de va! orkante med oss :') anna tyckte vi va lite dryga, heheheh

älskar er! <3


jag o sofia somnade sen , typ vid 7 sen så vaknade vi nån gång vid 11(?) ah typ . Haha, och jag va aspigg då, fiifään!


Fanny åkte hem med sin mor kl 13, för annars hade hon inte kommit hem to Vaesteras..:(

Men anna o soffan va kvar the whole day long!

Vi gick o badade efter att fanny hade åkt.
det var mycket kallare i vattnet idag! så jag doppade mig bara lite snabbt, tappade andan men det är lugnt:')

Inte nå solbränd på ryggen va?...
Asså fick nog lite färg idag, men inte vilken färg som helst utan... RÖD (y) wiie..
Det bränner lite lagom på ryggen :') men aja, värt :M

Vi var där nere o stekte i typ 3 timmar elle nå.
Sen så gick vi tillbaks till husvagnen där vi sov över natten dårå , liten campingsemester surru;)

Vi åkte till pizzerian i ramnäs sen (y) fick skjuts av mami
käka kebbe o pirre.
Efter käket så gick vi till kättinghallen o chillade utanför tills vi hade träning.
Ojojoj jenny va på träning för första gången på typ 3 veckor:') haha dags o börja igen kanske?
det var inge lökigt alls va? ute o sprang i 25 graders värme, dog då, men det gick bra tyckte jag för att vara första gången jag tränar på flera veckor (y)

jag GICK hem från träningen sen , vet inte varför men det var så fint väder och jag ba kände för att göra det helt enkelt:)

Nuså orkar jag inte gö nått, bara vänta på att bli trött

Pusshej Hörs


Kommentarer
Postat av: soffan / dennis

JAG TAR KORT MED DIN KAMERA:DDDDDDDDDDD

jag fattade allt:d

ENNIS!

för kulllllll<333

2010-06-24 @ 20:29:32
Postat av: jenn / dennis keps

WOHOOOO;D;D

bra soffan!!:D

hahhaa korrekt svar!

asså fan va kul de va<3<3<3

must do it again

2010-06-25 @ 00:05:14
Postat av: soffan / dennis

om vi måste jenn:D! för kuuuuuulllll, men då måste vi ha thhhhhe double w!!<33

2010-06-26 @ 11:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback