Det var 1 mars igår.

Jag tänkte inte på det igår, fast jag kollade på massas bilddagböcker; Ny månad , ny möjligheter.. osv.
Jag e lite seg, men a(a)
Mars?.. vad händer i mars? Johan fyller år, NAtionella prov .. i guess, vad mer? valborg? ööh, jaja tror inte det händer så mycket i månaden mars direkt , men lite händer det ju..

Idag, jag blir så arg på mig själv!
Jag satte klockan/mobilen på typ halv 10 eller nå' , vaknade jag då? nej.
jag vaknade 12, så jag missade ernie & bert :( det var i 5 minuter????-.- orka
så jag missade det precis lixom.. sprang ned till tvn, och viktor satt där, men han kolla på nå annat skit, så jag fick böna o be för att han skulle byta, han gjorde det tillslut, men då var programmet redan slut:(! 
fan också! 
men jag kollade på barnkanalen iaf:M martin morning, hahahahah.
 
Men nu. sitter jag här, gör ingenting egentligen, var nyss ute med katterna, de typ sjönk ner i snön, bara lite(y) för det är ju inte nå snö på backen.
Jaja, jag har ätit lite frukost, men vettefan va jag ska gö idag.. Bara tade lugnt, antar jag:)
Inte sitta så mke här idag heller tycker jag nog

Men nu, jag har tvn på i bakrunden, det är EllenDeGrees show, och John Mayer är gästartist:') aww:D
hörde lite smått sen var jag tvungen att höja! Han sjönger "who sad" :) iiih:):) nu blev jag glad(a)
världens fulaste tröja har han på sig, men man behöver inte kolla , bara lyssna(a) haha
han är inte den snyggaste heller, men när man hör honom, blir han den snyggaste på jorden typ:') fast gulli e han så in i helvete:) jaja , nog om det:D

Ikväll är det Desperate housewives:D:D:D!!
wiho!
fyfan, bäst! måste kolla, 21:00 ikväll på 5an! ny säsong o allt!:')
och imorgon är det Greys anatomy! !!!
asså allt bra börjar nu, så nu blire tvn som gäller på kvällarna;)



     
Desperate houswives!                         kärlek  ♥               

om jag missar det ikväll, då cuttar jag mig själv!
haha, men jag kommer INTE missa det!


Ikväll kanske det blir sku förresten, men ah.. får se om jag känner för det:)

Känns som om jag måste plugga?.. men jag orkar det när jag e ledig? nej. 
men jag kanske ska ta o kolla på tyskan eller nå? kanske. senare.
inte nu iaf(a)

Kyss o kramizar från jennytheking, hadé gött så hörs vi♥                                         

Kommentarer
Postat av: jennys älskling<3

Kollar du på desperate houswives?:O HAHAH de gör jag oxå!! missar inte kl 21 never! jag har fan inte missat ett program sen det började. Hur många säsonger har de vart fan? 5? nånting sånt iaf (Y) bänkad kl 21 :D

2010-03-02 @ 18:50:47
Postat av: johans älskling<3

HAHAH, fan va bäst!! hahaha, assså det e king! KING! fast jag har missat många program, men jag älskar det! jag missade ganska mke idag , men jag spelade in det(a) så det är lulu:D



hah, ah säkert 5 säsonger ingen aning, men det är bäst iaf!

jag bänkar mig snart vid tvn o checkar på det:M

hihi

2010-03-02 @ 22:28:36
Postat av: jennys älskling<3

fyfan va lyx de va idag med television ;)

2010-03-02 @ 22:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback