fredag. helg!

Fan va fort det går!;o
redan fredag! usch. det går alldeles föör fort :(
men ändå.. 
 det är skönt att det är fredag igen;)

skolan. det var väl sådär.
har sovmorron på fredagar. men jag får inte direkt någon sovmorron..
måste gå upp kl 7 för att åka med mamma kl 8 -.-
och jag måste sitta i en bil i en och en halvtimme.. så jag sover typ i bilen då.
hatar det. vill också kunna ha sovmorron, det blev 1 timmes sovmorron om man kan säga så , för jag brukar gå upp kl 6 på morronen annars, för att hinna med bussen kvart över 7, yeah. Ni kan nog förstå att jag verkligen älskar att bo i ramnäs(k)

första lektionen var no.. den lektionen gick rätt fort, bara för att vi byggde nå grej, och löd , eller vaddetnuheter :p
jaja, sen ... hade vi SOPROV!;o
ehm.. det gick väl, sådär, kan inte säga att det gick bra. För när jag tränade på son igår så somnade jag 73 gånger.. asså fan va så jävla tråkigt så jag somna !
men jag kunde de flesta frågor, hoppas jag.
På vg-mvg frågorna gick det nog inte lika bra:') hehe
jaja, om jag får g är jag nöjd :)

sen lunch, risototototototo:):):) älskarT

sen hade vi matematik . . . . . . . .
sååååååå segt.
slutade efter den underbara lektionen!

va med fänibäni efter:)
asså fan va seg jag har vart idag, plus att jag var det när jag va med fanny också och hon var också typ lika trött som jag:') asså vi gjorde typ ingenting, käka banan, satt vid datan och spelade kort i flera timmar:') hahah asså orka, !
men sen kom mammi typ vi halv åtta elle' nå.. 

kom hem, käka tacos ! :):)
sen kollade jag på lets dance med mamma:)
plus käkade chirre^^

kollar fortfarande på tv, men nu äre "numbers" :)
tänker inte anstränga att göra något mer idag, ska snart sleepa, trött som faen!

IMorrn, ska jag först va barnvakt åt min granne jennyfer från 11 till typ 16
sen har jag match vid 17 nångång i kätting(y)

Vi hörs,
puss och godnatt

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥puss♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥puss♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥loveya'♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥puss♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥puss♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

You.. who tha' hell are you? 
my soulmate, my bestfriend, my lover, my everything? ..

Is he right infront of me? or maybe he's in disguise.. I don't really know.

I want to know. I want to be sure.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback