FREDAG!

Inge skönt med fredag då?!?!? :D
fan va denna skoldag gick fort! shiet assoo!
fick sovmorron! äntligen, pappa var hemma från jobbet så åkte med han kvart över 9 till skolan istället för kvart över 8 med mamma, så fick typ 1 timme extra sovmorron, skönt som fan,!! även om jag vaknade en kvart tidigare än vad jag skulle för att jag blödde näsblod(y) men det gjorde mig bara pigg så det var bra på ett sätt, haha. Jag drömde nått och sen så vaknade jag av att jag drömde att det skulle börja blöda näsblod, lova att nån typ slog mig i drömmen eller nå:')

Skolan.
No på morgonen, vi skruvade i någon slags kontakt^o), tog hela lektionen för det va såå segt (y) + så gjorde vi läxprov som alltid varje fredag... , fick 39/40 ^^ vg , wiho , andra läxprovet irad som jag har haft det, fast förra gången hade jag alla rätt;o shiet jenny.
går framåt mään. maybe, we'll see :]

sen so, fick  reda på mitt nuvarande betyg i so. hade vg;O ojojojojojojoj jeanette finaly? fast hon sa att det bara var typ nu, att jag måste jobba hårdare för att få behålla det. så jaja, men är ... rätt nöjd iaf, fick vg så:)
sen hade vi dårå kort lunch, spegetti mit fleischsosse ;) var väl helt o.k. mat
Sen hade vi matte (sista lektionen:):):):)) jobbade mest i matteboken, så det gick fort , asså tiden. Plusss, att vi fick sluta lite tidigare så jag hann med en tidigare buss;D 13:18 bussen to fridnäs;) brukar annars åka med 14:03 bussen, för vi slutar egentligen 13:15 och då hinner jag inte direkt för det är inte skolbussen det är en annan buss som går lite längre bort från skolan. Men nu hann jag för vi slutade fem över 13 typ:)
Jag kom hem, käkade toast, fifän va gött de va, vart helt plötsligt ba sugen på det, så jag gjorde toast(a)
och pratade lite med mor o far, och kollade mina nuvarande betyg i alla ämnen, vill helst inte prata om betygen , tack .. hehe
och så har jag nyss diskat. kul det är. fast det var inte så mke den här gången;)
dutti ja e' 
ska snart torka den också, men orkar inte det just nu.

Ikväll blire att tare lite lugnt,
tv, chirre? kanske gå ut o gå, who knows what jenny is up to;)

Seriöst, det känns som om vi hade 1 lektion idag .
Känns inte ens som om vi hade skola, helt cp. gick iaf sjuuuukt fort!

josef och josefina har namnsdag idag. 
vem fan heter josefina?? det finns väl fler som heter josefin? asså, blir asirriterad på almanackan. haha, för de har helt cpnamn i den  jue! jenny finns , det äär ju iaf bra, och mitt andranamn finns också ; kristina. Men namn som typ emelie och cassandra finns inte^o) är det vanligare att heta Desideria eller Gerda ? (ja, jag kollade i almanackan efter nå fula namn)  cpnamn, asså det finns säkert äldre som heter gerda, ja det är klart, men vafan Desideria? kan knappt säga namnet :')  
jaja, almanackan har väl typ funnits i 100 år så det kanske var vanligt att heta desideria då.
orka att jag klagar ... ^^
hehe

mamma sa till mig idag, att det är vår!
ser inte direkt ut som det , men hon sa att om det har vart +grader i flera dar så är det vår, och det har det, tillochmed solen har vart framme många gånger denna vecka!
fast hon sa att det skulle bli kallt igen och sen skulle det bli varmare igen, fast man vet ju aldrig hur det blir, får väl hoppas på en fin/varm/solig vår och sommar!
Just nu är vädret: grått, mulen, regnigt och slaskigt. Men det jag tänker på då är att snön försvinner ju så jag bryr mig inte om detta skitväder:M
I'm waiting for the sun(#)


denna sol har vart här denna vecka! bara någon dag sen som jag tog kortet!
nu syns inte solen utanför köksfönstret, men jag vet att den kommer, kanske inte idag, men jag vet att den kommer ! JAG VET!



* my beloved dog and I .
tough times comes and goes , so I have you to comfort me when it comes.


Is this my life I'm wondering.
It happens to fast.

Wish I could recklessly love like I'm longing to.
But I don't know if it's right, 
I just want to runaway from this .. the thing that called it self love.




by the way. i miss u. 
det var ett tag sen jag såg dig bästis:(

Haregött allesammans, helg nu ftw! chilla lugntt nu;);)
pusspusspusspusspusspusspusspusspuss
bara för att det är helg så får ni extra många pussar :*
PUSS hej(k)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback