Lördag - vårdagjämning

Tjulululu

|||||||||||||||||||lördag , tråkig som satan!

Dagen börjar med att jag vaknar av att ville (minhund) skäller, eller han drömde nått så att han skällde i drömmen, han brukar aldri gö det men nu gjorde han det iaf så jag vaknade , och sen slutade han och jag försökte somna om men, det droppade som inihelvete ute, precis vid väggen där jag ligger med mitt huvve så det gjorde mig jävligt irriterad så jag inte kunde somna om , så jag gick upp ur sängen .. det var typ vid 9-10 tiden nångång, don't remember.
Men iaf, jag käka frulle med mami , lite fil o flinger orka inge annat ^^
sen så gick jag ut med ville i det fina vädret :)
ganska mke is o snö har smält bort där det förut var sjujäkla mke snö, (ner till "stora enso") det är någon stor vändplan eller vad man kan kalla det. Gick iaf dit med hunden , skönt som fan vare ute ! och isen på sjön börjar försvinna det gjorde mig glad:) Jag kände av våren hur mke som helst idag. Fåglarna kvittrar,sett gräs, sett maskrosblad, isen börjar försvinna, snön smälter, det rinner ner vatten från taken, det är ungefär 10 plusgrader och solen skiner! jag sa ju att den skulle komma!, det tog 1 dag , inte ens det:):):) hihi

Jag var i alla fall ute med hunden en lång stund i det fina "vår" vädret , om man nu kan säga så:)
Sen så gjorde jag inte mke när jag kom in, satt vid datorn en pyttestund sen så hjälpte jag vicke med frillan:M sen så skjutsade vi (mamma&jag) viktor till källmora i sura, sen så åkte vi o hämta systeryster emma, och sen åkte vi vidare till IKEA, haha. Asså , ikea, jag kommer ihåg när man va liten, jag älskade att gå på ikea då, ville inte vara kvar i lekrummet, ville hänga med mor & far i affären, och prova möbler o så. Och så går man där idag o lixom.. så jävla tråkigt:') och man hör alla griniga ungar som verkligen hatar att gå i ikea, när man själv som liten älskade det, ja, man var visst lite annorlunda . hehe.
Jaja, mamma köpte nå plastgrej som man ska ha under golvet, vettefan va det heter med nå sånt vare, och så köpte hon ljus, nån kruka och en lampa (y)

Sen så efter att vi hade vart på ikea ett bra tag så åkte vi (inte så långt) till donkennn, ;P haha, asså McDonalds.. inte favoritmatstället precis, föredrar hellre alla andra matställen framför donken, börjar bli så uttjatat och så känner man sig asfet när man äter där:') fast idag dög det, var hungrig så donken blev det;)
Efter donkidonk så åkte vi från hälla till erikslund (y) emma skulle handla lite på Ica Maxi ;)

Efter allt det där skiten så skjutsade vi hem emma först, sen så skulle mamma handla på willys för hon glömde att handla på Ica eller hurfan det va, skitsamma, hon gjorde iaf det . Efter det så åkte vi hem till lilla fridnäs.
Vad jag gjorde när jag kom hem? jadu, jag gjorde inte ett piss, la mig i sängen o gjorde ingenting, smsade. Hade asmegatråkigt! har jag fortfarande men just då, höll på att dö av tråkighet!
Satt mig vid datan sen, men det var ju så mke roligare? nej.
Segt som inibomben!

Har haft tråkigt i typ 5 timmar--.--       yeahooo. , kul lördag.
Jag har kollat på körslaget. Skulle nog inte ha kollat på det om jag inte hade så tråkigt som jag har det. Men gjorde iaf det, och det är ett lag från västerås med, lag picasso. Såg min granne på tv, som var med o sökte men kom inte med, men hon vart med på tv;) haha
Jaja, kollade inte klart på hela, orkade inte med det..
så gick upp till min älskade dator.
har sjuuukt ont i huvet. säkert av tvn, men har iaf det.. tagit ipren, det hjälper så mke'-.-

sitter här o lyssnar på meningslös musik.. vet inte vad jag ska gö. tråkigt som in helvete, kanske ska ta o gå o lägga mig ändå?
snart kanske, kan göra om lite bilder, o sånt skit.

pusspuss


My life?. sucks.

I don't know what I'm doin' anymore.

I just.. want to disappear. If it could be that easy, but it isn't.


 




Just face it, life is hard.

Just live your f*cking life through .

My life can only get better.

I trying. And I gonna try harder.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback