Måndag - det går inte nå' fort va?

Ich liebe montags!
så hääääär mke!
okej, fast måndagar är bättre än tisdagar och onsdagar, skulle helst slippa de 2 dagarna!
för måndagar e sköna med den långa rasten;)

fick veta vad jag fick på tyska provet + so provet...
orkar jag skriva vad jag fick? nej. det är hemligstämplat;) hehe ^^

Finns inte så mycket mer o säga om skoldagen.. orkar inte skriva om alla tråkiga f*cking lektioner!
Jag fick sluta typ en halvtimme tidigare från NOn, eller det fick de flesta som blev klara med sitt arbete och gjorde klart läxprovet;) så jag hann med halv tre (skol) bussen, "slapp" åka med brukslinjen idag iaf. plus att jag kom hem tidigare:)
Hemma gjorde jag icke mycke, försökte vara social med lillebrur min, han försökte lära mig att "zorra" med klubba:') haha, det gick jue... bra... jag försökte iaf, och viktor fick sig några goa skratt, jag med, för jag sög. haha, orkar ej:') 

Jag har börjat tagit en massa kort med systemkameran! asså jag ba gillart helt enkelt, plus att det är så fint väder ute och man vill ba ta kort på allt! fast jag har ju tagit kort på saker inne också, men det är ju ljust inne nu också så det blir bättre bilder;) men jag orkar inte lägga upp nå bilder idag, gört imorrn istället, eller nå för nu ska jag sleepa, puss på er (k) 



Dagens låt är i alla fall:

Natasha Bedingfield - Wild horses
underbar! ganska okänd låt och den är gammal, men jag älskar den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback