Måndag = Ingen skola = Sportlov = Schöönt

Jadå vare sportlov då, på riktigt, eller vad man nu kan säga(y)
Men jag lovade ju mig själv att jag skulle sova länge idag, och jag sov faktiskt till kvart i 13;o haha, har nog aldrig sovit så länge tror jag!
fast jag kunde nog ha sovit längre, men vicke väckte mig med att slå på min sköna tå, mina fötter låg utanför mitt täcke så han passade väl på att tortera mig.. den jäveln

men jaja, har inte gjort typ nå idag,
det som förvånar mig själv mest är att: jag har inte suttit vid datan på heeela dan;O förutom nu!
även fast jag har tråkat hela dan, så har jag inte suttit mig vid datan! duktig flikkka.

men har kollat på tv istället:')
jag har liv.

det jag gjorde efter mitt uppvaknande var att äta en liten frukost, sen så satt jag mig vid tvn, och så typ.. asså vafan har jag gjort idag egentligen? .. smsat.. kollat på tv... ätit... vart ute med hunden..  vad mer? inget, jo på kvällen , 19:20 så hade jag träning, innebandy..
inte direkt den roligaste, för att vi var 7 st + 1 målvakt.. så blev inte mke till "träning"
men vi gjorde lite övingar, spela små-tvåmål sen körde vi straffläggningar typ:P

Men jaja.. nu sitter jag här, inte längre måndag direkt, klockan e 01:53, jag e lite seg på att skriva idag(a)

det jag nu kan göra också e att.. skriva här.. för mitt internet har slutat fungera! jipppppii! '-.-
så detta inlägg kan jag väl lägga in senare idag, 

fast nu börja det funka igen!:D:D jenny var lite teknisk(Y)
fan va stolt jag e över mig själv(a) hihi
fick det att funka, duttti ja e(a)

jaja, men ska väl ta o gå o lägga mig, klockan e 02:41(y) great, ska kolla på ernie och bert imorrn bitti förresten! fanny tipsade mig!:D barnkanalen here I come!!(L)
klockan 11:55! måste komma ihåg!
typ 3 år sen, minst sen jag såg det! de är så jävla sköna!:'')


Ernie & Bert
klockan 11:55 Barnkanalen!
Titta föffan!:D





Nu ska man sova iaf, klockan e 02:49

puss på er alla! nästan(a)



Kommentarer
Postat av: jennys älskling<3

hej jenny :M jag sa jag skulle sova vid 1 men nu är klockan snart 4 och jag sover inte, slå det du ;) jag kunde icke sova :( så jag satte mig här för nån timme sen igen haha :D förresten, man kollar inte på ernie och bert?:p

2010-03-02 @ 03:48:58
Postat av: jennys älskling<3

nu e kl halv 6 å jag sover inte, vf går ja inte å lägger mig?

2010-03-02 @ 05:32:56
Postat av: jennys älskling<3

kl e 11, ja har varit vaken hela natten :M



stolt kille jjaaaa :D

2010-03-02 @ 11:06:31
Postat av: johans älskling<3

Asså du e fan störd i huve!

du kunde ju ha snackat med mig dåe!

Hur fan orka du va uppe hela natten? okej jag gick o la mig tre fast jag somnade inte förns 4 men ändå?! haha:D



Man kollar på ernie o bert:M fast jag missade det;O;O det började ah som det står; 11:55.. men jag vaknade 12 och det var bara i 5 jävla fitt minuter'-.- ORKA , så jag hade lite damp:M



stolt e johan.. inte jenny(a)



Ps. du e störd, fast jag redan har skrivit det, men du e störd!

2010-03-02 @ 13:22:12
Postat av: jennys älskling<3

Haha ja de kunde jag faktiskt gjort men jag trodde inte du va inne längre:p men jag spelade mitt favorit spel (Y) du kanske kan gissa (A) HAHAHA RÄTT ÅT DIG ATT DU MISSA DET HAHAH:D:D

2010-03-02 @ 18:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback