Onsdag - rgiueijovdgi

TjingTjong.

onsdag, tråkigaste dagen på hela veckan.
Hade nationella engelska uppsats idag... yeah, asså jag orkade typ inte bry mig, blev klar typ på en gång, ändå skrev jag på alla sidor och rader fick ta ett extra papper för att jag inte fick plats, .. hah, satt typ i 40 minuter och gjorde ingenting.. satt o rita på kladdpapper o kollade på klockan o kollade på fula teckningar på väggarna, agnetas klassrum är fullt med massa fula teckningar och vykort o skit så fanns ganska mke o kolla på, men det var astråkigt, satt längst fram , precis vid dörrfan, så hörde alla som satt utanför, och sprang utanför, lite irriterande men jajajajajajjaaj, tråkigt vare, kändes inte som att jag tog provet seriöst direkt. Visste fan inte vad jag skrev.. hehe
Alla andra lektioner som vi hade var först musik, det var den enda roliga lektionen, lärde mig att spela "knockin' on heavens door" på gitarr:) tihihi

vi hade nationella kl 09:30 .. till kl 11 typ.

och sen fick vi rast till 12, skulle egentligen haft so då , men de försökte väl vara lite schyssta emot oss.
men efter lunchen hade vi svenska, vi fick sitta vart vi ville i skolan o plugga på provet som jag ska ha imorrn, kan myckeee..

Efter den dära "lektionen" så hade vi matte sen slutade vi. Väntade på bussen ett tag i kärnn, sen så gick jag ut väntade hade sällskap av jooohan i hela 5 minuter(y) för sen så kom bussen , haha.

kom hem. Käka lite, kollade på tv ett tag, sen började jag plugga!! :O ojojojojojojdå, fast jag va fan tvungen kunde inte ett piss på svenska, nu kan jag det mesta, får jag väl hoppas, sen pluggade jag engelska lika bra att köra allt på en gång, men glosorna var inte ens svåra så vafan.. nu sitter jag här och ska bara skriva klart sen ska jag sooova:)


kyss o kram


ps. saknar min mobil:'(
+ jag längar till helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback