tisdag - min lyckodag elle'?

hejsan hoppsan..

hm.. ah vart ska jag börja ..
min tisdag, det snöade på morronen ............ lovely.............. orkar inte PISSSNÖÖÖÖ!!!!
bort det ska ba bort!!

och hade egentligen sovmorron till 9 men var tvungen o åka skolbussen kvart över 7.
Skönt. Satt i skolan i 5 minuter sen smsa jag fanny o fråga om jag kunde komma till henne, så jag gick till henne en stund ( hon hade också sovmorron) för vi skulle träna på soarén hela dan, eller dansen, och några andra roller ;)
Vi gick i snöovädret, kom lite försent , inte för att det gjorde speciellt mke men iaf.
Vi dansade (de som skulle dansa), det var iaf skit roligt!! ska inte avslöja vad vi dansa(a) nyfikna får ni allt vara, ni får komma o kolla på soarén den 4e juni istället :M
Jaja, det gjorde vi, sen hade vi paus, (lunch) sen dansade vi igen ,... och sen typ jag hade min mobil i fickan, så skulle cassa göra nått, vi hade typ hets på varandra eller nått så hade hon ner mig på golvet, och sen jag henne, o på nått vis så kom min mobil i kläm, min kärakärakära mobil:( så det är en spricka i telefonen.... YES, älskarTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT :(:(:(
buhu, inte lite damp jag hade då, asså märkte inte precis att den var trasig förrän jag tog upp den ur fickan.. så jag ba NOOOO , dampade loss lite på alla ... heh
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN, värre än snö. 
fick inte nåå panik nej.. lixom.. mobilen e mitt allt:( haha datorn kan jag leva utan, men mobilen? nej skulle aldrig gå!




från denna underbara mobil(samsung ultra touch)    
|
|
v

        

till(baks till) denna skitmobil
(sonyericsson W660i) 
|
|
v

   

hej o hå.



ah men nu .. så använder jag min fuula jävla sony ericsson, som typ alla knappar e borta på, yaaay, haaappy girl!
fan då. (har forfarande samma nummer)
jaja, efter "olyckan" eller fan man kan kalla det för, fast det var ju en olycka så. jaja, efter så dansade vi vidare, .. och jag kunde koncentrera mig så mke.. tänkte typ hela tiden på vad pappa skulle säga.
Men aja, vi fick sluta vid 14 nnångång, och då,, ah kunde ju inte ringa, så jag gick hem till johan o knackade på dörren, haah, fan brukar typ aldrig göra det, men jag gjorde det:') och så vi snackade en pytte stund, för vi skulle hem till mig, men ah.. .min lyckodag som sagt, vi missade busshelveten! -.- sista bussen till ramnäs också, sholllahoppp..
men räddaren i nöden , mamma. fast hon sa först att det var fullt i bilen för hon skulle hämta åsa o emelie vid willys, och det var en barnstol i bilen, men mamma ångrade sig och tog ut den förbaskade barnstolen, så att vi fick "plats" , haha, vi hade det så myysigt i bilen:') asså mammas bil e mini.
men vi kom hem iaf, asså till mig, så det var ju bra:)
Och hemma, då pratade vi , som alltid , och vi tog kort, eller johan gjorde, haha, han sög, vet inte om han ens tog ett bra kort ;D 


 
haha, king på att ta kort eller vad? 
johanjohanjohan. kul vi hade(y) 


och "vi" spelade tvspel, eller ah johan gjorde det:') och jag tittade på när han dog hela tiden;);)
Jaja, sen åt vi också.
och vid halv 19 typ så åkte vi ner till kättinghallen. skulle vara där typ vid 19 men ah lite tagggade inför matchen var de nog:') asså , viktor pappa och johan (y)
för alla 3 skulle va med på föräldramatchen.
ah, matchen , den gick ju bra, till en början. sen gick det åt h-vete!
vicke spelade med tjejerna faktiskt, haha, han e tjej:M
men på själva matchen så förlora vi med 4-3 , eller såvare 5-4 kommer fan inte ihåg, och jag bryr mig inte så värst:') men sen vågade de inte, eller orkade inte föräldrarna och syskon spela en 4e period, så vi körde 5 straffar var , men det var helt onödigt, 8-4 , eller 8-3, tror fan att det var 8-3 det blev, haha, vilket minne jag har, men jag vill helst förtränga detta . hehe, så jävla kaxiga, fan att vi inte vann! vi ledde typ hela matchen, sen fick de in dedära sista fjuttmålen. orkar ej. haha, sämst va vi::)):):))):):):)
puss på't!:):):)<3<3<3<3

Fick några brännsår och min tå är typ mega svullen(y) gullig den är.
jag körde en 'mathilda' idag, 2 grr, haha, "sälen";D
först en på själva matchen , sen så körde vi lite efter matchen , på 2mål och då hade empan ner mig, haha.
och jag älskar honken så jäääääääävla mycket, idiot. hällde vatten på miig 2 jeffla gånger, hur orkar man? asså tönt. haha. jag orkar klaga med. haha. tjingtjong. schollahoppsansa. har jag kul? nopppe, FUCK, måste plugga förih-vete!! har sv prov på torsdag;O omg, och NATIONELLA engelska, imorrn;o noo :(:(:( vill icke göra jävla uppsats, faan vill va hemma imorrn, måste fan plugga ! :(

och eftersom det är min "lyckodag" så spillede jag just ut oboy i hela micron(y) asså fan va jag älskar dagen!
och nu när jag satte mig igen på stolen så kände jag att jag hade jävligt ont i arslet, säkert när emelie hade ner mig , för jag flög in i sargen:')
ska nog inte dricka oboy vid datorn, vem vet vad som kan hända. Inte på min underbara dator, det får inte hända. verkligen inte så jag dricker den på avstånd(y) låter bra det jenny.

och slask hare vart hela fucking dagen, irriterat mig som fan, stora feta pölar överrallt! blev inte nååå' blöt om fötterna. Fast snön försvinner ju så det är jävligt bra, men slasket får också gärna försvinna med snön. För det är bara ivägen.
haha äre klagarn eller , men lixom denna jävla dag kommer jag komma ihåg, det enda som var bra med den var att vi inte hade vanliga lektioner i skolan, och att jag va med johan. De 2 sakerna! det andra kan gå o hänga sig:*

och kanske ska försöka plugga lite, men hatar skiten! såååå jävla tråkigt, kommer somna dirr.

hade bättre än mig., puss på er (k)


Kommentarer
Postat av: jennys älskling<3

Haha asså äre jag som är mästerfotografen eller :M hur många tog jag? typ 160 st ändå lyckades jag träffa ditt ansikte 1 hel gång :D fan va sämst du va på matchen iaf :D jag va bäst på plan, snyggaste straff målet iaf de måste du hålla med om ;)

2010-03-24 @ 20:33:33
Postat av: johan darlinngggg<3

haha, mästerfotografen vare;););)

ah ungefär, vad jag fick till det så vare ungefär 120(y) wohooo, EN gång duktigt johan;)

haha, tack finaste fingret på handen pekar rakt emot dig :):):):) tssss... det kan jag inte hålla med om , fegis:D

2010-03-24 @ 20:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback