tisdag,onsdag,torsdag..

Jag är fan lite efter med skrivandet,
kanske för att jag har haft tonvis med läxor och att jag inte har orkat skrivit nå'..
Men nu kan jag ju skriva lite granna om dessa 3 dagar som jag inte har skrivit på om ni är lite nyfikna, som typ johan. Otålig männska(y)

Jajjaa.
Tisdag:
Skolan, inge direkt man vill bberätta om, seg och ännu mera seg..
lixom no,engelska,matte, idrott seen lunch och så tyska. woho
man är alltid hungrig efter matten men då ska man ha idrott o va död på den, det är ju bra.

Jag hoppade över klassrådet på slutet av dan , för jag skulle hänga med cassa till tåget och jag ville ha sällskap te johantohan,. oohhh gangsta' hahah :') men orka klassråd, de säger 2 ord sen får man gå typ, så himlans värt!
jaja, väntade på tåget med cassa en stund sen kom jonte o gjorde henne sällskap så då kunde jag gå te johan;)
Kom te han , han öppnade dörren jag steg in.. haha, nähe, asså .. ah.. haha
vi chillade, i hans gulliga lilla rum:d snackade snackade snackade, han ritade på min arm, jag pluggade tyska, vi gick på en långprommis te badhuset (under stjärnhimmel faktiskt) haha (y) 

sen kollade vi på bygglov också:) 
för surahammar var nämligen med på tv(y)
massa männskor kände man igen;);)
kul o se, när de gör om kärnhuset på skogslundsskolan 


bild som jag själv tog då de höll på i kärn;)
I september nångång va de o gjorde om där.


Du kan kolla när de gör om det här-- > http://www.tv4play.se/hem_och_fritid/bygglov?videoId=1.1547322

mamma kom iaf o hämtade mig vid 21 nångång:P

jag hade en askul/trevlig/rolig dag med dig jonis, hihi namnet!(k)
det va king, som förra gången, och fler blire det kan jag lova!
du blir inte av med mig i första taget(a)mohaha(a)
kul o se hur du bor också, :) för du har sett hur jag bor och nu fick jag se hur du bor(y)

pusspådagen:* iaf efter skolan(y) hehhe

okej det var tisdag, jag missade desperate houswives btw:(:(:( sörjer! glömde bort det tootalt:( jaja, tror grannen brukar ladda ner det, så kan nog kolla där nån dag;)

Iaf.. nu ska jag tell you little about onsdag:

inte direkt den värdigaste dagen, den enda lektionen som är värd nånting på onsdagen var; musiken på morronen:) älskar musik, men sen hade vi ; so, sv o matte.. ahmen det är ju jätte roligt.- eller inte..
hatar matten, orkar inte klaga, eller jo det gör jag men gör inte det idag, onsdag som skoldag e fetans seg!
hatar onsdagar!
värre än måndagar föffan! måndagar går fan fort! älskar den långa rasten på måndagen! jaja skitsamma nu tappa jag tråden igen:') gör alltid det fan! haha

På mattelektionen fick jag reda på av emelie att vi skulle vara sargvakter till herrlagets match, jag bah yeah.
Så klockan 19 åkte jag ned till kättinghallen och satt där i hörnet med mathilda;) det var typ det tråkigaste jag har gjort på lääääänge! om skoldagen var seg så var den här matchen ännnu segare! behövde bara resa sargen EN fjuttgång. fast det gjorde ju inte så mke, men asså vi behövde knappt va där jue! kunde vart hemma o pluggat istället;o behövde göra det! men nej, då satt jag där i kätting i typ 2,5 timme,.. så himla VÄRT! märktes att vi hade tråkigt iaf, för vi garvade åt minsta lilla grej, typ allt som egentligen inte är roligt skratta vi åt, humorn vi hade(y)
Jag kom typ hem halv tie och då satt jag mig vid datorn.. he he konstigt, men asså jag har inte suttit vid datorn lika mke, ändå har jag knappt gjort nå annat vett som typ; läxor. jag e fan mega lat måste skärpa mig, vill fan ha bra betyg:(

finns inte så mer o berätta om onsdan.
nu till dagen idag:

torsdag.
börjar bra.
missade busshelveten..
den kom typ för tidigt för jag gick ut när jag brukar gå ut till bussen men då var den inte där och sen kom det en annan kille som också skulle med bussen men bussen kom aldrig stod där ute i 10 minuter sen gav jag upp o frågade mamma om hon kunde skjutsa mig, vill inte missa soarén, annars hade jag kunnat åkt senare till skolan för viktor skulle till tandläkaren men ville inte missa soaréträningen:P synd att det var det på morronen..

jag kom till skolan sen till åtta iaf,
som jag sa; soaré , sen hade vi slöjd, blev klar med en grej faktiskt:M
en typ broderitavla eller vad man kan säga, gjorde ett j, ett fult j enligt mig:') hah
den är fortfarande i skolan, men har gjort klart den iaf.

vi hade lunch, sen engelska. trodde jag skulle få göra nationella (muntliga) idag, fick en klump i magen när hon räknade upp de som skulle gå iväg, jag ba nejnejnej.. fast jag blev inte som tur va, för jag kände att denna dag e inte jennys dag--  så jag slapp det iaf.
så vi hade bibliotikarien idag med, asså så seg.. orkar inte.
"desperados , desperados" hehe, vi kollar på nå "serie" som heter det, värde att jag tog upp det:')

sen hade vi swedishh... fick min bokrecension tebaka. inga kommentarer på den:') inte nå stressad jag va när jag gjorde den, hann knappt skriva klart, blev helt slarvigt, önska jag kunde gö om.. men ahja

hade idrott efter det, vi hade vikarie, gjorde nå olika stationer hela lektionen , typ astråkigt efter en stund för vi gjorde det heeela lektionen. 
Men ah som vanligt på torsdagar så kommer jag ju inte hem  med någon buss om jag inte går 20 minuter tidigare från idrotten, men orkade inte det, och orkade inte gå till bussen heller (a) så jag följde med cassa hem, och pappa kom o hämtade mig vid fem , sen när jag kom hem började jag plugga direkt, men det gick ju bra, var astrött, somnade minst 5 gånger medans jag pluggade på skrivbordet(y) wieho. fyfan. så jävla uttråkande att göra fittläxa. och träna tills SOprovet imorrn.. asså kan typ inte ens alla g-frågor:( måste plugga livet ur mig nu när jag har skrivit klart.

Ska väl ta o göra det nu då,

vi höres , puss o kram
från jenny. skrev nu för din skull nu, tänk på det!:M he he he he .






Kommentarer
Postat av: jennys älskling<3

tack för att du skrev jenny :) nu kan ja vara lugn igen ;)

2010-03-11 @ 20:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback