Toschdaaa'

torsdag, igen. fredag imorrn, går inte nå fort, nejnej, hinner med allt jag behöver. NOT! vafan. PANIIIK! tiden, den ba rinner iväg.. så jävla pissigt.
känns inte riktigt bra det här. haha, känns som taget från provivas reklam eller vafan det nu är för reklam:') haha orka.

men jaja back to real life. skola, sög fetans mycke. (som vanligt) 
hade först skval, dansade nere i idrottshallen , eller dansa o dansa vettefan snackade om dansen och vad vi skulle ha på oss^o) värt andra gången vi tränar på dansen, och när vi har 4 danser kvar o lära oss.. jaja, sen hade jag slöjd, håller på med nå filtgrej som man ska ta med någon slags nål o picka i ett speciellt tyg , haha, äre förklararn, jag stack mig typ 78 gånger, skön nål vare(y) började blöda:( buhu stackars jenny.
jaja, sen hade vi rast i en timma kanske.

sen engelska................ hade engelska nationella muntligt!!!!!:O:O  med, kajsa, emelie och oskar .
fan va nervös jag va!!! det var därför det gick åt helvete.. typ skaka sönder, fast kajsa skakade fan mera men hon pratade på hela tin så hon fick mvg'-.- jag .. jo jag.. jag fick vg, woho. inte nöjd, vill fan gö om det.. kunde ha gjort bättre, för egentligen var det inte så himlans svårt, inte så som jag trodde att det skulle va , så är jeffligt besviken på mig själv.  

Samtidigt som jag fick reda på betyget på muntliga så fick jag reda på hela resultatet på nationella muntilgt/hör-förståelse. Fick vg på hela skitn.. får väl försöka vara nöjd. 77 av 91. är det bra? det vettefan, det var ett starkt vg sa agge iaf. Fick typ sämst på hörförståelsen 28 av nått kommer icke ihåg, det var iaf sämst:')
Who cares actually? no one. yeahyeah whatever:*) hehehehhee

efter engelzkan hade vi svenska, seggt. sen hade vi idrott, vi skulle ha dansat salsa, men hon snackade om styrka hela lektionen:P
sen sluta vi, och jag hängde med cassa hem (;
Denna dag var lite annorlunda, brukar jämt bli hämtad typ vid fem men nu kom inte far förns halv nio(y)
så jag va , med cassa faktiskt:) vi spela kort, käka,lyssna på musik, pratade, snacka minnen:') och kollade på gamla kort och i skolkataloger, fan va vi skratta, alla va så fula o söta:') haha, naw, gamla tider
--->


hahah, sexan!! döör, va alla va gulliga och så jeffla små , och mig kan man ju ba försöka att låta bli o kolla på! fyfan så man såg ut, usch.
saknar 6:1 :( buhu
(fin bild jag tog förresten, med mobben)



hahah, naw, söta tjejer(k)
typ 6-7 år sen kanske? i vimmerby:')
;););)
brillsen och sandalerna:*

inge suddig bild alls, ..



asså, hahaha! äre trion elle'? haha, söt jag va'-.- fetto.
anna så jävla gulli!
och cassa är tuffingen;);)
och man själv . fetto. och jäävligt långt hår. När jag ser det såhär ser det bara förjävligt rent utsagt , usch.

saknar 6:1 och 7:1:( språkkoridooren!:(

så jävla mycke minnen vi har haft genom åren, :)!
älskart

har ine så mke mer o tilläga, bara att snön smälter ! våren är på ingång!
och imorrn är det fredag igen;o
och jag är lättad över att ha gjort muntliga i engelska.
och jag är jävligt förbannad på fittkärringen jeanette, ursäkta språket.
jaja, ska sova nu.

 

puss på er

 


dagens låt :

Emma, emma - Markoolio
haha :') cassa o jag hittade låten på någon gammal skiva som hon hade(y)
tror den hette sådär iaf:') dööör         



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback