loveschool¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ SKOLFITTAN! SKICKA MIG TILL HELVETET, KOMMER INTE MÄRKA NÅN SKILLNAD! lite varmare kanske, men det är väl shit the same, ta mig bara härifrån! sitter här med no-rapport som ska vara klar tills imorrn, kommer fan heller hinna!:O har so prov imorrn också, sen har jag idrottsläxa, lära sig jävla muskler på latin och annat skit som jag inte vill veeta-.-.--..--.-.-. åååååååååååååååååååååååååååååh, bort, är vad jag vill just nu!!!

8 veckor! såååå jäääääääääääääävla skönt! soaré träning typ halva tiden så typ 1 månad kvar;O !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HEJDÅ HEJDÅ SKOGSLUNDSSKOLAN,
fast jag måste stå ut så länge först, utan att sänka mig i alla fucking betyg, det enda som det går bra för mig i är tyska och engelska, alla andra ämnen kan jag knulla sönder!!!!
fick MVG på tyska hörförståelse nationella;O;O;;O;O;O;O;O;O gick typ sämst, kändes det som , men tydligen gick det bra:') skrattade typ igenom hela lektionen, trodde det var ett skämt, haha, asså mvg, haahha...
tyska, jenny? hm... dold talang? hm... hahahah, tyska, kan fan inte tyska:') typ "danke" "tschüs" hallo, ich heisse jenny und ich bin 16 jahre alt" japp, deutsche deutsche.. kanske ska flytta dit , vad säger ni;)?

asså........................................................ skolan är helt fucked up.. mitt liv med.. ALLT är fucked up.
SNART PÅSKLOV! det är det bästa hittils! LOVLOVLOVLOV, skönt som fan, få vila en hel vecka, bort från fittskolan! bara det att jag måste typ ta igen hemma, men det kan man ju ba gö nån dag i veckan, annars ska jag sova, och bara ta det luluuuuu, förstjänar jag VERKLIGEN! massa andra med! alla har skitmke i skolan just nu, men tror min klass har mest. för vi har cplärare.. ger oss prov o läxor helaa fucking tiden!


KAN JAG KLAGA MINDRE????????? nej.
jag hatar skolan, så äre bara.

säg nån som inte gör det? .. kanske för den som knappt har nå läxor? den som har fotografiskt minne? ge det gärna till mig, skulle behövas, tack!! det är min högsta önskan, plus att jag skulle ha vuniit de där 210 miljoner eller fan han nu vann, jävla gubbjävel.
............................................
nått av de kommer hända??? knappast.
synd jenny, du får leva ditt värdelösa liv utan de pengarna och fotografiskt minne.

NU SKA JAG PLUGGA SÖNDER, hade braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. ingen har det bättre än jag just nu! de vill jag säga er...........  kyss på livet/skolan/läxor/prov/everything!


Kommentarer
Postat av: jennys älskling<3

glader ;)

2010-04-01 @ 16:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback