Biolördag

Hejsanpåerallagladamännskor

Idag har jag vart på bio!
har inte vart på bio sen.. november typ(y)
då var jag på "Upp" med sku:D
Men nu var jag med fanny på "Percy Jacksson - Kampen om åskvidden"
den var asbra:)
Trailern har ni här --->>


Rekommenderar denna film, för de som älskar Harry Potter , Eragon och liknande filmer!
Det är en typisk fantasy film iaf:)
Och Percy = vrålgullig:') hihi

Ni får tycka vad ni vill, men jag tyckte den var bra, fanny med:D
och ni alla som har sett den eller ska se den eller vill se den, så kommer det en fortsättining det kan jag ju berätta på en gång. Jag o Fann kollade nämligen upp det(a) Fast man får vänta 2 år innan den kommer ut;)
2012 stod det att den skulle komma ut. Så väntan är lång!

och nästa film som jag vill se är --->>



Alice i Underlandet! jag måste ba se den!
verkar mega bra!(a)
Johnny depp btw :* kyss på han, kanske inte så snygg i filmen, men...(a)


Nuså sitter jag då här!
Tråkigt som inihelvete, snacakde nyss med johantohan i teleflonen,(y)
Och nuså .. datan for fuck sake..  lovely!

Asssssååå , det är söndag nu! panic!
skola tomorrow! ;O
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
:(
tyskaprov på onsdag! yesyesyesyesyes
svprov på torsdag (I think) yesyesyesyes
soprov på fredag YESYESYESYES

LOVELIIIIIIIIIII

Kyss på hela skolfann!

NU ska jag ta o sova lite glanna, Idag senare idag så blire att plugggga järnet föfffan!

pussokramis(k)
från en rätt hyperdyper jenny som inte kommer kunna sova(k)













Kommentarer
Postat av: FANNY:D

asså filmen va så himlaaaaaa bra:D:D:D

helt kär i han som har huvudrollen hehe ;)<3

tack för dagen föresten älskardig!<3

2010-03-08 @ 19:53:13
Postat av: JENNY;);););)

jaaaam filmen va asbra!:D:D

haha, ja asgöllig:')<3

tack desamma ! älskardig<3!

2010-03-08 @ 23:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback