Helgen : Valborg, dagen efter & today

Fredag ska jag väl ta o börja med , alltså Valborgsmässoafton, för att vara övertydlig.

Dagen började som vanlig, med skola till kvart över ett.
Gick hem till cassa, var hos henne tills honken kom o hämtade mig, för att vi (innebandyföreningen) skulle inventera på Willys i Västerås på Erikslund.

Segaste jag har vart med om i hela mitt liv! Vi var inte alls nå många, det var därför det tog extra lång tid! Vi började inventera halv 17 , och vi blev klara typ halv 22 -.- Hela min kväll var fan förstörd... Var de tvungna att ha det på valborg också?

Jag kommer aldrig att röra nappar i hela mitt liv. Trögaste avdelningen ever, allting hängde på fel krokar, och det stod inte på de vilken som var vilken, och en fråga... Varför finns det sjuttiotusen olika modeller av nappar?? ungen bryr sig väl inte vad det är för sorts napp? .. *suck*  min unge ska inte få ha napp, i sånt fall ska jag INTE köpa den på willys, det är klart. Värsta dagen i mitt liv. Nästan.

Aja, när vi blev klara med skiten, skjutsade han mig till en fest hos sofia på hennes altan, i Sura. De hade lixom hunnit gjort en massa grejer utan mig, och där kom jag helt .. ah..

De som var där var: cassa,jenny,fanny,markus,jossa,angelica,sofia,emil.. fast sen kom anna & simon, och cassa o emil drog, nämner ej vrf... de som vet, vet.

de hade typ grillat, gjort en massa kul. Och det kändes som om det blev helt kaos när jag kom, eller det hände cp grejer hela tiden. Behöver ju inte nämna vad.

Och sen så hann jag vara där i 2 timmar.. oooh , det var ju länge. .. halv tolv var vi tvungna att dra tydligen. Så kvällen kändes ju jävligt värd för mig, men asså det var ju kul så länge det varade för mig. Helt ärligt vare fan den roligaste valborg jag har vart med om , för jag har fan inte gjort nått på valborg de första 14 åren. O förra året var jag sjuk. Så det var "kul" iår. Om det hade varat längre, och om inte de där komplikationerna hade skett. Så hade det varit askul. Men nu blev det som det blev. Kul iaf.

Jag sov hos Fanny, vi var vakna typ till tre, sen somnade vi.

Lördagen :

Blev inge mke dricka igår så mådde primadonna på lördagsmorronen(förutom förkylningen då)

Vaknade , eller gick upp kl 10 , åt frukost, kollade på tv tills jag skulle till Emma & Fredde. Fredrik fyller år idag (lördag, 1 maj) så vi skulle fika hos de, mamma o pappa kom o hämtade mig hos fanny. Vi var där typ till klockan 17. Åkte hem, gjorde inte mke, hjälpte till med maten och åt maten, nääe.?   hah, TACOS:):)                               Kollade faktiskt på körslaget sen, trodde faktiskt att picasso skulle vinna, men nu blev det moreus, (y) haha de sög, men de var tydligen "bäst".

Efter så satt jag bara o lyssna på musik på datan, eller innan kollade jag en bit på någon film, fast jag orkade inte, det verkade bra men jag orkade inte, mådde bajs, så jag satte mig i min soffa o lyssnade på go musik. Till klockan 2 typ. Sen gick jag o la mig.

Söndag:

Todayy.

Dyngförkyld, eller jag blev det igår, har haft ont i halsen i 3 dar. Och nu har förkylningen spridit sig till min kära näsa, så snorar o hostar, roligt. Ska försöka att inte dö.

Imorse vaknade jag 8 .. solen sken starkt igenom mina persienner, det gillar vi! Därför kunde jag inte somna om, men det gjorde inte så värst mke. Jag lyssnade på musik i 2 timmar innan jag gick ut o åt frukost med min kära familj, och efter frullen så gick jag ut med hunden . En långpromenad blev det i det fina vädret.

Har inte gjort så mke idag, bara tagit det lugnt eftersom jag e sjuk. Fast jag tänker fan heller vara hemma från skolan, de kan de glömma. Jaja, jag har vart ute rätt mke, pga det fina vädret, man måste ju passa på. Eller hur?

Och vi ska grilla idag!! Wiieeeee, första gången på hela året (för mig) !
Fan va gött de ska bli! Jag skalade nyss potatisen, stolt. Mina fingrar är som russin.
Tror vi ska grilla kotlett, mummssigt! med be'a - sås!

Ikväll , eller senare kanske man ska säga, ska jag gå ut o gå en sväng, medans det är såhär fint väder. Behöver röra på mig, och sen är det pga en annan sak också.

Klockan är tjugo i sju nu och det är 10.9 plusgrader ute. Skönt! Känns att det börjar närma sig mot sommar! ca 6 veckor kvar bara!!!! ;O  till sommarlooov!
Shit va det har gått fort asso......... föör fort.

Jäjäjäjäjä, nu ska jag inte skriva nå mera.

Puss på helgen, även fast den blev som den blev, kul vare i alla fall!!

&  hoppas ni hade en trevlig valborg, puss.


Hade inga bilder från helgen som varit, det var ju synd,

men ville ha en bild, så jag tog en bild från google.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback