Ät gul snö, det kan va öl.


Snön kan gå o dö.
Jag är glad att jag inte tog tåget. Åkte med pappa istället, mke bekvämare , hehehh, sov littt :P:P fysatan va dä va schönt !

Haft idrott, många som kom idag... eller? haha de flesta var "sjuka" , några var väl sjuka men några orkade väl inte ta sig hit i snön. hehehehe-he;)


pro fotografen : jenny nerf

Idag ska jag ba chilla och göra läxa när jag kommer hem, nå sammanfattning, har lärt mig hur man laddar hem filmer nu också, ooh dutti tjej lärde sig själv...redannnnn (a) så jag har laddat/laddar fortfarande hem på min dator ; toy story 3 HEHE, känner mig så ungdomlig. kram =)

Seg jävla dag.
Lovar att tåget kommer vara försenat också så jag aldrig kommer hem :)

PUSS..//





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback