Chilllllllllördag.


varför sitter jag o äter chips?
ska nog ta mig lite frukost, ganska hungrig tror jag hehe.


Så kul att vara sjuk... eller asså jag mår ju GANSKA bra, men med körtelfeber får man ju inte gö nånting. Mitt lag är o spelar DM i hallsta nu... inge avis :( jag vill också!

Det går very good för de faktiskt, vunnit sina 2 första, kollade på en igår faktiskt! hihi
då vann de med 5-3 mot skälby och den som jag vet idag att de vann (hittills) är 8-3 mot orresta!
stolt över er tjejer!
lycka till i resten av matcherna!


inte riktigt de kläderna jag har på mig men , myskläder blev det idag iaf. PUSS på dä

Lillebrorsan är med hj och spelar också DM i hallsta, både mamma o pappa har åkt dit så är home alone med en dryg hund och axelsson/isaksson (y)
dog inatt när jag satt uppe själv vid datan i vardagsrummet, kram.

Jaja, denna dag ska jag försöka plugga... hehe kommer gå bra? eller... försöka går alltid lika bra :]

HÖRS SENARE/

Kommentarer
Postat av: frida

vi vann faktiskt med 5-2 mot skälby din prutt:)

2010-11-07 @ 21:52:17
Postat av: JENNNY

det var nån som viskade det i mitt öra,:( sorry (a) :) hihi

2010-11-07 @ 23:07:08
URL: http://nerffff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback