Farsans dag


Det är inte så att vi brukar fira mors-dag eller fars-dag, men man kan ju göra nått :)

Så vi "firade" först med grillad fläskfilé och potatisklyftor!
snart blir det glass, pepparkakor och julmust , det är livet dä!


Pluggat Bageri B i typ en timme, tillräckligt tycker jag... orkar inge mer. he he



Du är skämmig , som alla farsor ska vara,
berättar skämt som inga tycker är speciellt roliga och tror att du är skit rolig fast du inte är det:')
ibland lyckas du inte vara så snäll som man hoppas på men du bryr dig,
ringer mig varje vardag efter kl 16 för att fråga vad jag gör osv,
när bara du och jag är hemma så skäller du aldrig ut mig eller tjafsar med mig,
det är en bra tid med dig.. tyvärr händer de stunderna ganska sällan.
Men du är bäst pappa, även fast du inte alltid förstår mig. Jag älskar dig pappa
& grattis på fars-dag


Nu drar jag ner o chillar vid tv:n , hare gött alla farsor runtom i Sverige
//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback