Fullspäckad lördag.


Jag kommer att vara borta hela dagen. Från kl 11:30 - ca 19:30... hehehej

ska vara på källmora, det är konfirmanddag, jag vill ju va med på minst en sånhär samling, så jag ska ta mig dit idag :) vet inte ens vilka som ska konfirmera sig och så saknar jag the people over there

Får iaf träffa virres brud, ser framemot det ;)


Ikväll kommer mina dampungar ; johan o fanny hit. Det blir att kolla på HP-filmerna som blev över förra gången vi kollade. heehe puss (k)
saknat min fannnybunny, får träffa henne först på källmora så det är lyx då kan man snacka skit;)


go' o' gla' kexchokla'

Ska ta mig ner till the kitchen, ointressant information.kram

//

ps. idag, eller redan igår så har min självkänsla ökat, det kanske bara är temporärt men i alla fall!. glad som fan :) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback