good girl



jag klarade fan hygienprovet!
det lönar sig att plugga...har jag märkt. hehe

hade 2 lektioner idag. Matte & hygien.
å jag o jossa missa halva matten typ...  värd skoldag:')

kan slänga in ett stort TACKKK till tåget också imorse som var försenat först en kvart i ramnäs. LOVE + att jag o kossan missade precis bussen när vi äntligen kom till stationen:] kom ca  timme senare än va vi borde ha gjort. Rundtur på stationen i Kolbäck också.... varmt o ..skönt.
sisådära -10oC om inte mer, MYSIGT!

jajjjjaaa, var på stan med jossa & vevve ! Jossa försvann ganska tidigt för hon skulle få skjuts hem den jäveln;)
jag o vevve chillade runt på stan, köpte en halsduk (k) skönaste i norden.

Nu är jag hemma och försöker städa! eller jag SKA städa, storstäda! 1:a advent på söndag ju! så lite julfint ska det allt bli :)


min halsduk = kärlek, muuk o gossssi :-*

skriver senare
SEE YA
LATER







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback