Härlig dag igår o idag!


Nu så har man vart i köping med mina girls!
Det var awesome :) de är så grymt sköna allihopa!

Lägger in bilder imorrn för ah... jag sov inte så många timmar igår/inatt om man säger så. HeHE
Berättar lite mer om dagen o så då !


Var på bio idag också med min älskling. Var lagom sliten när jag träffade honom på stan. haha.
Åkte direkt till stan för hade inte hunnit annars, bion började 19.
Hängde med jonne till spicy han var hungrig, men jag var inte direkt sugen på nå mat, asså spicy är asgott men jag ba ville inte ha:') sick!



"The Social Network"
Filmen var faktiskt bra! Jag hade ganska höga förväntningar på den kan jag säga.
Ibland så var den lite trög så man inte fatta typ , men annars var den en rekomendation till everybody.

Tack babe för den mysiga kvällen
och för att du bjöd mig på bio ! (kan ni tänka er, han bjöd mig på bio, guuulligt joHan!)

Imorrn blir det stan med annanas !
Ska köpa THE shoes, hihi (a)

PUSS O KRAM//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback