I see sparks fly


Pluggar förfullt.
Ätit god *host* lasagne. Sugen på nå sött och tjockt... typ glass!
nej fan va fet jag e , haha måste sluta :(

Hade tänkt att träna idag! men det blev så? nej...
för det första : det stavas p-l-u-g-g .. och för det andra: mina revben ba trycker eller rätteresagt typ min lever? mjälte? whatever trycker på revbenen, det är sköönt .. och har gayigt ont i huvet :) älskar livet sometimes! <333

Man ska inte klaga allt för mycket , bara lite lagom sisådära, det duger :)




Imorrn is a special day♥ hiiihi
och idag jag fyller år om exakt 2 månader. FINT.


Näfan om man ska fortsätta plugga? inget annat val kanske.
Lite grey's emellan också, tihi :)


PUSS//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback