I'm back on track!




hehehehej

nu va dä ju så att jag har varit borta söndag-måndag i staden västerås.
var med mina efterlängtade bruuuudar hos fanny!

vi hade skoj-sigt! har saknat de så enormt sen i somras! fan... tog alldeles för lång tid!
så vi får se till att detta händer igen :*
behöver ha kul föffan..

Orka att vi sov 3 pers i en 80 säng, haha!

Sov väl... sådär, heh , vaknade väl typ 10? fast jag vaknade sjuttiobiljarder gånger på morronen.
Sofia åkte hem, å jag o anna gick ner på stan o käkade på saffets! sen tog vi tåget hem till sura och jag gick till min .. ah så kallade pojkvän:*

Drog o kollade på hans träning , anna hakade på , tänkte kolla på min träning också men mådde blää och va hungrig.

Nu ska jag kolla CSI och sen pensionärsjävlar o kolla vafan det e haha låter helt sjukt :')



Lite bilder från gårdagen lägger jag ut imorrn, är alldeles för trött och har bögont i hövve .

KRAMIKRAM//

ps. "de va väl en go' gobiet" , citerat : anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback