Julen...!!


asså seriöst, igår då gick jag o anna i vinterparadiset på åhlens, bara julgrejer överallt! jag längtar till julen fan!

så mysigt!
har insett att man kan inte sluta älska julen.



sunes jul!
(avsnitt 12, snöbollskriget)
en utav de bästa julkalendrarna genom tiderna , helt klart.


haha så jävla klockrent alltihop ! får aldrig nog!


LOVE asså så jävla grym julkalender, fattar inte att julkalendrarna som var förr va såå mycket bättre?!
helt sjukt.
Mysteriet på greveholm!, Dieselråttor & sjömansmöss,! Julens hjältar, Kaspar i Nudådalen, Håkan bråkan, , Pelle Svanslös, Trolltider och säkert nån mer som jag har glömt! innan jag ens föddes så var det lyxjulkalendrar som man har kollat i efterhand!

men det jag försöker komma fram till är att alla julkalendrar var king innan allramest(eller vafan det hette?) kom som julkalender har det bara varit sämst... så besviken. Asså även fast man har blivit större så vill man se, iaf jag, för det är en tradition! hihi.

orka att jag kollade alla avsnitt förra året. det var verkligen sämst. fan.
superhjältejul. vilken jävla skämt, stackars barn..


Årets julkalender heter: "Hotell Gyllene Knorren"
man hör bara på namnet att den kommer va sämst, haha lixom gyllende knorren? hallåå ...

aja, jag har trök, skriver om allt o inget, men detta är fan intressant.
nu ska jag fortsätta kolla på sunes jul och greveholm på youtube!

KRAM/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback