Kära dagbok....






bra sverige jenny 7 år :) och fint ritat.


mobbad, lite mörkare än alla andra, men det roligaste jag läst på ett bra tag!

nothing make sense lixom :')


haha... kommer ihåg det som om det var igår. fast det kanske det va...


tja. ursäkta ursäkta att jag upprepar mig mig , hlsningar jenny


asså omg..


Haha girlpower


pettson & findus ftw.

mina nuvarande idoler med


HAHA asså jag dör....!
bra man kunde stava

och life jag , johan o fanny hade som läste igenom min parfymluktande 9 års gamla dagbok(y)

nu ska jag supa godis
helsningar
//










Kommentarer
Postat av: Veronica

hahhahha!! "Supa godis"! Fan vad gulligt! (a) hha :D

2010-11-14 @ 22:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback