KÖPINGSBILDER


Här kommer bilderna från klassmiddagen/övernattningen (eller va man ska kalla det)
i köping hos amanda !




Tacostost!













gullig bild... eller?;)



haha :)









kladdkaka (a)











söt!



Alva poserar med en fantaflaska? vad händer med dagens ungdomar ? haha









charader? haha





tja elefanten !









sexy bitches



cutie



heluuu





sanning & sanning ;)






here we go again, top model nästa? (känner många modeller... jag e känd)



letar filmmm





;)



inge tjocka vi va denna dag...



peace-linn !



inge söta/slitna?



hehe undra hur mycke vi sov? ... detta är på morronen :] kram



Tog mig ett BRA tag att ladda upp alla bilder.

Men det var en härlig kväll/natt/morgon/(dag) med min underbart grymma klass! (i onsdags/torsdags,3-4 november )
fyfan va ni är bäst! Man kan verkligen va sig själv, aldrig känt mig så hemma i en klass förut !

love u all !

och ni måste ba älska alla bilder tjejer !

PUSS/



ps. måste ba skriva grattis till min bror, för att han o hans flickvän elin har vart tillsammans i en månad idag(5/11)
grattis till er! ♥




Kommentarer
Postat av: Erlandssonn

Vi hade det as kul :D <33

2010-11-07 @ 19:40:26
Postat av: jenny

Ja det hade vi verkligen!:D måste göras om!<33

2010-11-07 @ 21:38:17
URL: http://nerffff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback