Life is so unfair..

Söndan är snart över... snart är det måndag = skola och prov.
Dagen har varit en ren pluggdag... ändå kan jag ingenting , trög cheyyyy:)
Tvekar på om jag kommer klara skitprovet...
he he
Blogg.se har vart helt cp hela dan...
hela denna dag har varit bajs helt ärligt.

Förutom en grej verkligen gjorde min kväll ba sådär!
hahaha gumman du lär ju dö ensam om du forsätter hoppas du lyssnade på min goda vän kloka ord! så att du slipper bli hatad av din nästa... om det nu händer, om den inte lyckas klura ut ditt förflutna ;) puss&kram
Jag ska försöka läsa igenom plugget lite till, det som jag tror e viktigt.
Nyss käkade man glass med sådandära gottit chokladgrädde (k)
De satt fint i magggen vill jag säga!
Would be grateful for what little you have,
might be more humble, and stand accountable
try to give a bit more than you take
when the whole world seems to have gone to defense.

PEACE OUT//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback