Har man liv så har man.




Hundra sanningar om mig.

SENASTE:


Dryck: sprit-e
Telefonsamtalet: kioskmongot?
SMS: fannybanan
Sång du lyssnade på: Lilla lady - Daniel Adams-Ray!

Gången du grät: gråta är för mesar


FAVORIT:

färg 1: svart
färg 2: grön
färg 3: blå


IÅR HAR DU:



Varit kär: nej inte alls
Förlorat någon speciell person: möjligt
Varit deprimerad:
vem har inte.
Varit så trött att du somnat sittandes: inget e omöjligt

Lärt känna en ny vän: mobbad:///////
Fått ditt hjärta krossat: ne, eller ne
Skrattat så att du har börjat gråta: men ja haha
Träffat någon som förändrat ditt liv: faktiskt!
Insett vilka som är dina äkta vänner: japp! oj juste jag va mobbad sryy
Fått reda på att någon har pratat om dig: hm..
Kysst en kompis av samma kön: ja...eller... möjligt

BLANDAT:


Hur många av dina msn-kompisar har du träffat?
alla som inte är peddon
Hur många barn vill du ha: typ 27
Har du några husdjur: hund
Vill du ändra ditt namn: ah, till benny nerfsson
Vad gjorde du under din förra födelsedag: satt väl på en bänk o söp som vanligt?
Vilken tid vaknade du idag: 9?10?11?12?
Vad gjorde du igår runt midnatt: pratstund med spöket i husee'
Någonting som du längtar till: pensionen! eller?
Senaste gången du träffade din pappa: 2 sekunder sedan
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: en sak? haha miljoner saker annarsssss
Vad lyssnar du på just nu: olles underbara röst
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: kul fråga...
Vad gör dig irriterad just nu: förra frågan!
Vad är ditt namn: jenny (eller som jag skulle säga själv; benny)
Singel/upptagen: upptagen, sorry boys
Stjärntecken: stenbock
Kille eller tjej: blandras
Grundskola:
starbäck(H)
Gymnasie: Tranellska
Högskola: -
Hårfärg: ljusbrunt/råttfärgat/jag vettefan
Ögonfärg: Blåa
Längd: 2.10?
Vad gillar du gällande dig själv: allt? ... HEHEHEHE eller?
Piercings: öronen
Tatueringar: nepp
Höger eller vänster: höger

DIN FÖRSTA:



Operation: läpparna, näsan,... sen är minnet blankt (A)(A)(A)
Piercing:
örona
Tatuering: -
Bästa vän:
empan!
Sporten du spelade: aerobics tror jag, shit coolgirl
Husdjur: katt :(
Vaccination du minns: öh... jag ba minns det va
Alkohol du drack: gills glögg?


JUST NU(vill jag leva.. just nu.. nanana):



Äter du: luft
Dricker du:
saliv
Är du på väg att:
gå på toa
Lyssnar du på:
musik fortfarande!! trög eller?
Väntar du på: bättre tider..


DIN FRAMTID:



Vill du ha barn: ja
Vill du gifta dig: ja



VAD ÄR BÄST MED DET MOTSATTA KÖNET:



Läppar eller ögon: ögon
Kramar eller pussar:
båda
Kortare eller längre: längre föfan
Romantisk eller spontan: spela roland
Snygg mage eller snygga armar: båda?
Tatueringar eller pierciingar: tatueringar
Känslig eller inte: både och fan
Ragg eller förhållande: förhållande, fast ragg e ju kul mennnnn
Bråkstake eller tveksam: no choice...


HAR DU NÅGONSIN:


Kysst en främling: ne inte vad jag vet
Tappat glasögon eller linser: mobbas gärna!!
Haft sex på första dejten: nej
Krossat någons hjärta: tyvärr...
Har du blivit arresterad: hemligt ^^,^^,
Dissat någon: säg nån som inte har det?
Gillat din kill/tjejkompis: ah?


TROR DU PÅ
:


Dig själv: AAlltid
Mirakel: vettefan
Kärlek vid första ögonkastet: nej, eller nej...
Himlen: tror mer på helvetet
Tomten: JA???;o
Att kyssas på första dejten: why not?
Änglar: nja
Spöken: nej, därför har jag ba massa sällskap på kvällen av de :]


SVARA ÄRLIGT
:

Haft mer än en pojkvän/flickvän på samma gång: vadå? får man inte ha det?
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: möjligheten finns

Vad kan du verkligen inte leva utan: mat, vatten o luft kanske borde va bra o ha?
Vad vet inte så många om dig: det ingen vet om mig bör de inte veta :P:PP:P

 

KRAM PÅ LIV :)


så sjukt serri på alla frågorna, shiiiiit va cool jag e!

fan va tråkig jag e. bamsekram

//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback