Lite ändrade planer...


japp, har man vart i kätting hela långa lördagen då...
(som inte var meningen men)

kollade min match, iaf 1 period, hehe. Tyvärr så förlorade de! :(
4-3?... mot skälby... aja, shit happens.

Sen var jag sargvakt från kl14 - 16nånting?.
Den matchen vann sura mot aston med 7-6 i sudden ;) king!

Trodde inte jag skulle komma hem så sent.. fast det är ju inte direkt rullande tid på a-lagsmatch..
och nu så sitter jag o gör min engelskaläxa som tar år o dar o göra. Så johan ska komma imöra istället.
För den måste bli klar! NU.


fin snögubbe av marsipan jag gjorde föruTT. kram

GALEN.
detta går ju åt helvete,! livet är ett helvete föfan.

jag överdriver inte , det är så! gayyyyyyyyigt

HÖRS ALDRIG
eller jo kanske.... we'll see..

Follow me on Spotify

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback