Hey baby


Sitter här i min ensamhet med min dator,musiken och en smörgås .
plus näringsläraboken och ett block.


Så tråkit! och ni lär inte bry er så mycket...



Det där ig:et som jag fick av lassenasse vill jag bara glömma bort och tänka på att jag faktiskt har VG i matte!!!!!!! oh my.... ! och fick vg- på min novell och vg på min bokrecessension på svenskan! så allt var inte dåligt idag :)

Lixom... vg i matte? tjaba! hade typ g-minusminusminus i nian (y)

sen har man ju ett dumhuve till pojkvän som är skitdålig i skolan så jag ska ju inte klaga :PxPxP:P:P:P:P
nä justfan han var ju ett jävla genius... synd jenny.


var hos bögen här ovan i nån timme after school:M
hihi omgjord bild =)
ÄLSKAR DIG NÅ SÅ SJUKT
♥♥

Nä detta duger fan inte! snart klar med skiten, så ska göra färdigt så jag kan sova snart!!!
Imorrn ska jag träffa min underbara vän anna :*

PUSS//




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback