skön helgen kommer bli..


äntligen fredag, kanske man ska säga först? innan allt blir förstört..

Provet på måndag förstör min helg totalt... 30652450000 "minns du"-frågor i bageri B , DÖDA MIG.
asså jag orkar?
och johan är inte hemma... ännu bättre :]

jaja.. that's life my friendsssss



nån söt bild ba som råkade vara på mig. hehe tja

Gjorde hygienprovet typ nyss, gick väl bra, pluggade rätt mke igår så hoppas att det blir ett bra resultat! annars blire cutcut.

Väntar just nu på att cafét ska öppna, så daaamn hungrig så ni anar inte. Så ska köpa mig en feet macka!
hatar wenströmska-maten, den kan ju dö.


Blir väl chillfredag som vanligt, idol med mina kära föräldrar eller nå sånt kult? ... .heheh love my life (k)

PUSSSS//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback