www.död.se/ryggenärskön


träningen
gick väl hyfsat, kände bara lite av levergrejsimojset.
Annars gick det väl bra. och så jävla kul att börja träna nu igen!!!!!!

Fast efter så gör min rygg inte nå ont va?
vill typ dö ...
ingen vill ge mig massage heller... försöker på mig själv. seriöst. jag lider!
det är fan hemskt....puss

och hemskt att jag inte får spela match på 100 år pga leverbögen=)) glad.



mke är fan inte bra just nu asså.
men som man säger: Tar det med ett leende *=)*
döljer det mesta med ett leende men finns folk som gör mig på bra humör också , så jag slipper fakesmila ! :)




nyss kollade man
Pensionärsjävlar. Asså så grymt program<3
nu dusch, sen sova föff-ffffan !


HEIIPA//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback