Bror 15 baRRe!



En massa bilder som jag har scanat från fotoalbum bl.a !
Shit så mycket kul man kan hitta !


GRATTIS BÄSTA LILLEBROR!

snela bli liten igen så vi kan köra "gladiatorerna" som vi alltid gjorde och som JAG vann... ?:)





på den tiden var jag större o längre än honom...hehhh



Bilar var hans största instresse då,
han o hans fula brumljud som man irriterade sig på fast som man kind of saknar nu!


Nu äre innebandy och moppar som gäller ... jaja, nångång måste syskon växa upp, inte för att jag påstår att han Har det men ändå heheheheh . puss




Miniminivirre! grymt jäla söt asså!



SÖT!




Den klassiska MOFFbilden...  haha söt tjej vill jag lova.



awww,  virrepirr o jagsjälv, haha cute



pluttttt



FÖR charmig bild asså ;);););)


2010 ------------------------------------------------- 1998


ingen skillnad... fast jo kanske... lite ba.

Saknar the little viktor, fast the "big" viktor börjar bli snäll :)
och snart så kan han inse att han faktiskt innerst inne, eller kanske inte ens så långt inne att han verkligen älskar mig! (Jag vet att han gör det, bara att han inte vill erkänna det)
Jag älskar i alla fall dig, för du är min bror !

PUSS FRÅN DIN ÄLSKADE SYSTER//




ps. you owe me something for this bea-utifulaa inlägget and the bulllarna:M kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback