Doktorn snart



Helt jävla utmattad vill ba lägga mig ner o dö egentligen...
Hemma från skolan, ovanligt! hatar dehär!!! så nu jävlar ska jag till doktorn!
man brukar inte vilja åka dit, men nufan vill jag det! vill veta varför jag e sjuk 54/14 !

Läkaren som mamma ringde till sa att jag kunde ha körtelfeber, man ba kul.
Fast att jag har haft tur och inte mått så dåligt som man gör då, men kan ju inte påstå att jag har mått bra...

Ska ta en massa tester kl 11 för att se om jag har det sen så ska jag prata med läkaren då. Jag slipper min familjeläkare som man inte hör vad han säger, he-he får en vikarie istället, som mamma sa verkade trevlig och man hörde va hon sa.

Aja nu ska jag försöka att inte gå o kissa för man ska tydligen göra ett urinprov därborta (ifall ni ville veta:)).

kram//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback