Gubben i lådan



Skriver litt snabbt nu, blir kanske lite för upptagen ikväll eller så kanske johan inte lånar ut datorn, man vet aldrig;)

Har match 20:30 ikväll, nu är jag fullt frisk så nu kan jag spela match! finalyyyy!!
missat 70 matcher fan...

Seriepremiär för 94serien, yeah spelar mot ?? nått lag, hehe:) , imorrn blire match med dj!

Sover hos johan , chillidill, långhelg nu!!!! ledig måndag :* GÖTT MOS


slänger in en bild som jag tog när jag va ute med hunden,
, en barnträsko... liten, läskig men ändå söt på nå sätt fast mest läskig, ser asgammal ut.
Den låg bland en massa gammalt skräp på bakgården av kråkslottet som jag har en massa bilder av.


Ska käka nå, tagga inför match o packa väskaa !

PUSS//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback