ledig dag!



har skrivit ett halvlångt bibelinlägg om "one month" ... så ska berätta lite onödig information om min dag , ni kanske vill veta :*

Ledig idag ju! så skööönt.


Har tagit det lugnt, inte stressat upp mig på nånting, ska nog läsa lite ur min bok från skolan. "hur kunde hon?" så bra! men hemsk...! har läst halva.

Sen kanske jag ska göra nått tjockt åt mig själv, känner att jag behöver det , hihi (a)
och tade ännu mera lugnt är ett väldigt bra alternativ för min nacke gör så sjukt ont, och jag vill träna ikväll!

Så blir en chillmåndag!

dagens låt fan:

Gubben i lådan - Daniel Adams-Ray




GRY-MMMMM



PUSS
//



<object width="480" height="25"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/PtO7bvvUCYs?fs=1&amp;hl=sv_SE"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/PtO7bvvUCYs?fs=1&amp;hl=sv_SE" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="25"></embed></object>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback