Only girl



Feber hela dan i skolan
, känns bra att bli sjuk igen.
Mådde bra i nmorse när jag vakna, men sen helt plötsligt så ba lökar man sönder... känns ju förträffligt.
Bögfeber! och nacken är skön! och mina revben gör svinont så fort jag råkar ta ett djupt andetag.

Fysatan i gatan va detta gör mig på bra humör asså!

Bakade hela dan, tråkigaste bakdagen på länge, ba männsikorna där som gör det så härligt att man inte vill åka hem! love you guys !

Så försökte ju stå ut, åkte till sura efter att ha slutat.
Johan dirr! tur för han att han slutade tidigare;)

Alltså johan o hans sis, fyfan va lika, asså på sättet, va som att kolla på film... ! haha hurfan kommer man ihåg alla repliker från alla svenska filmer:') fattar inte haha, inge sköna;*

Babe o jag gick en promenixxxx innan pappa kom o hämta mig, mysit! fast svinkallt..

Men aja, kom hem vid halv 22 kanske, min underbara mamma hade satt på femman så jag kunde spola tillbaka desperate housewives! hihi


sötis

Kollar på cougar town nu!

PUSS//




ps. I FUCKING LOOOOOVE YOU!! get that???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback